poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Zaczynamy!


Może kilka słów o sobie i o tym co się będzie pojawiać w tym miejscu. Jak wiadomo mam na imię Piotr i będę się tutaj produkować. Kuchnią zacząłem się interesować już dobrych kilka lat temu. Zawsze lubiłem wejść do kuchni i przyglądać się mamie podczas gotowania czy ubić białko na pianę. Z wiekiem stwierdzałem, że to nie może być takie trudne i posuwałem się dalej - pierwsza jajecznica, pierwsza szarlotka, pierwszy obiad itd. Jeszcze miesiąc temu nie powiedziałbym, że coś takiego w ogóle powstanie, a dzisiaj dzielę się tym z Wami. W tym miejscu chciałbym się dzielić swoją kuchnią - prostymi na pozór jajkami na miękko, przez wiele osób znaną już szarlotkę, jak i własnymi przemyśleniami o kuchni. Jeżeli macie jakieś sugestie co do tego miejsca, pomysły czy też inne sprawy po prostu piszcie. To tyle na teraz. Hej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz